Вчитель-логопед ЗДО
Поняття «діти з особливими освітніми потребами», широко охоплює всіх дітей, чиї освітні проблеми виходять за межі загальноприйнятої норми. Воно стосується дітей з особливостями психофізичного розвитку, обдарованих дітей та дітей із соціальне вразливих груп (наприклад, вихованців дитячих будинків тощо).
Діти з особливими освітніми потребами - це діти з інвалідністю, або інші діти у віці від 0-18 років, які не визнані в установленому порядку дітьми з інваліднистю, але мають тимчасові або постійні відхилення у фізичному і (або) психічному розвитку і потребують створення спеціальних умов навчання та виховання.
Діти з особливостями (порушеннями) психофізичного розвитку мають відхилення від нормального фізичного чи психічного розвитку, зумовлені вродженими чи набутими розладами.
Діти з особливостями психофізичного розвитку
Залежно від типу порушення виділяють такі категорії дітей:
§ з порушеннями слуху (глухі, оглухлі, зі зниженим слухом);
§ з порушеннями зору (сліпі, осліплі, зі зниженим зором);
§ порушеннями інтелекту (розумове відсталі, із затримкою психічного розвитку);
§ з мовленнєвими порушеннями;
§ з порушеннями опорно-рухового апарату;
§ зі складною структурою порушень (розумово відсталі сліпі чи глухі; сліпоглухонімі та ін.);
§ емоційно-вольовими порушеннями та дітей з аутизмом
В ДНЗ №44 «Пролісок» створені умови для дітей з інвалідністю не потребующих особливих освітніх потреб.
В нашому навчальному закладі створені спеціальні навчальні умови для дітей з особливими освітніми потребами з мовленнєвими порушеннями. Працюють дві групи компенсуючого типу для дітей з ФФНМ. Корекційна робота проводиться за програмами для дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку.
Кваліфіковану корекційну допомогу надають вчителі-логопеди:
Барсова Ірина Валеріївна та Мусінова Ірина Сергіївна.
На всі Ваші питання також можна отримати кваліфіковані відповіді фахівців під час, відведений для батьків:
Барсова Ірина Валеріївна – пн.-8.00-9.30, чт, пт-8.30-8.45
Мусінова Ірина Сергіївна –пн-8.30-9.00, вт,ср. – 8.30-8.45