ВИХОВАТЕЛЬ-МЕТОДИСТ

/Files/images/IMG_20211112_173556_042.jpg

Івашкіна Ірина Михайлівна, спеціаліст, стаж роботи 13 років.

Освіта: вища, закінчила Слов'янський державний педагогічний університет і отримала повну вищу освіту за спеціальністю "Дошкільна освіта"

Методист – політ думок у безхмар’я до висот.
Це – професія душі, це – скарбниця знань усіх.
Методист – учитель, друг і порадник, а навкруг.
Біля нього скільки світла, що творчість квітами розквітла.
Методист – це в серці стук, працьовитість вмілих рук.
Це методики криниця і майстерності крамниця.

/Files/images/metodist/2.jpg

/Files/images/metodist/QWQWQWQ.JPG

/Files/images/metodist/shema.jpg

/Files/images/metodist/image004(1).jpg

РОБОТА В ЗАКЛАДІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ №44 «ПРОЛІСОК» ВЕДЕТЬСЯ ЗГІДНО РІЧНОГО ПЛАНУ

План спрямований на виконання завдань Закону України “Про дошкільну освіту” та Базового Компоненту дошкільної освіти.

Педколектив ЗДО працює над всебічним загальним розвитком вихованців відповідно до їхніх потенційних можливостей, формування базису особистісної культури: самообслуговування, комунікації, пізнавальної мотивації, бажання і вміння вчитися.

Головним напрямком діяльності кожного вихователя були і залишаються охорона, зміцнення здоров`я дітей, забезпечення необхідних умов для їх фізичного та психічного розвитку.

Методична робота ведеться згідно у слідуючих напрямках:

- створення атмосфери творчості, психологічної перебудови стосунків у педколективі;
- знайомство і впровадження інноваційних освітніх технологій;
- підвищення професійної компетентності вихователів;
- вивчення особистісних особливостей вихователів для кращої організації їх роботи.

Методична мета на 2022 - 2023 н.р.

1. Формувати в дітей відчуття приналежності до своєї країни завдяки їхній участі в проєктній діяльності громадянсько-патріотичного змісту.
2. Розвивати в дітей креативність за допомогою інтеграції різних видів образотворчого мистецтва.
3. Поліпшити роботу над формуванням зв’язного українського мовлення, використовуючи різні види діяльності дошкільників.
4. Розвивати професійну компетентність педагогів щодо формування ціннісних орієнтацій особистості через впровадження різних інноваційних форм методичної взаємодії та ІКТ технологій.
А також важливим завданням для ЗДО цьогоріч залишається: продовжувати розширювати і оновлювати форми, види та зміст співпраці з родинами, забезпечувати прозорість і відкритість роботи закладу через контент вебсайту, спільнот відкритих груп в соціальній мережі Facebоok, Viber.

/Files/images/metodist/kniga.png

Адміністрацією та педагогічним колективом ЗДО створені належні умови для всебічного повноцінного розвитку, комфортного перебування дітей в дошкільному закладі.

Оформлення групових приміщень, кабінетів, музично-спортивної зали є педагогічно доцільним, відповідає естетичним та педагогічним вимогам. Змістовне та естетичне оформлення групових приміщень, спальних кімнат, роздягалень кожної вікової групи відповідає вибраній назві: 1 група раннього віку «Квіткова», 1 група молодшого віку «Весняночка», 1 група різновікова "Калинонька", 1 група середнього віку «Веселка», 1 група старшого віку "Краплинка", 2 логопедичні групи «Сонечко», «Бджілка» .

При організації та облаштуванні розвивального простору у групових приміщеннях врахована його величезна значимість для становлення особистості.

Для забезпечення потреби дітей гнучко, варіативно використовувати простір, почуватися володарями ігор та іграшок, виявляти свої інтереси, займатися улюбленими справами, вихователі постійно трансформують оснащення осередків розвитку: ігрові, куточки самостійної художньої діяльності, книги, природи, розвиваючих ігор, національні, чергових, тощо. Тематичні куточки оформлено й наповнено матеріалами, посібниками та іграшками так, щоб підказати дітям вид діяльності та способи дій, а у відповідних ігрових зонах – сюжет гри та способів його реалізації. При цьому враховано вимоги відповідності предметно-розвивального середовища віковим особливостям вихованців, що дозволяє задовольнити індивідуальні інтереси дітей, зробити розвивально-пізнавальний процес диференційованим. Облаштування простору кожної групової кімнати дає можливість вихованцям діяти як невеличкими підгрупами, так й індивідуально.

/Files/images/metodist/2fe89fe445fd.png

У кожній віковій групі обладнано методичні шафи , де накопичено і систематизовано весь дидактичний, наочний матеріал для організації пізнавально-розвивальної діяльності з дітьми відповідного дошкільного віку.

Осередком здійснення пізнавально-розвивальної діяльності та роботи з педагогічними кадрами в дошкільному закладі є методичний кабінет.

Матеріали, зібрані в методичному кабінеті, систематизовані та розташовані для зручного використання, що відображено у каталозі методичного кабінету Окремими розділами виділено нормативні документи, документація вихователя-методиста; матеріали атестації працівників; співпраця зі школою, родиною, матеріали перспективного педагогічного досвіду.

Для реалізації одної з основних функцій роботи методичного кабінету – забезпечення комплексного творчого процесу, під час якого здійснюється практичне навчання педагогічних працівників, оволодіння ними ефективними формами і методами роботи з дітьми, створено каталоги: дитячої художньої літератури, методичної літератури, дидактичних ігор, періодичних видань, книгу обліку іграшок та посібників, книгу отримання та видачі посібників, окремо створено картотеку демонстраційних картин.

У методичному кабінеті зібрано матеріали з досвіду роботи вихователів, муз керівників. Це інформації, доповіді, підготовлені вихователями для виступів на педрадах, зразки планування, проведення тематичних днів, тижнів та декадників, методичні рекомендації, матеріали діагностичного обстеження рівнів засвоєння дітьми програми для здійснення індивідуально та диференційованого підходу до кожного вихованця, конспекти занять, сценарії свят, кращі дитячі роботи.

У методичному кабінеті регулярно організуються тематичні виставки, матеріали яких ефективно використовуються педагогами під час навчально-виховного процесу.

Кiлькiсть переглядiв: 1830